Drewniane zabawki edukacyjne

Zabawki to temat, który co chwilę pojawia się w moim domu, dzieciaki ciągle chcą coś nowego, a i ja sama nieustannie wynajduję jakieś zabawki. Ostatnio zauważyłam, że zabawek zaczyna gromadzić się zbyt dużo, a do tego wiele z nich jest już zniszczonych. Zdecydowałam, że robimy generalne porządki i teraz kupować będziemy tylko dobrej jakości rzeczy w mniejszej ilości.

Jedną z kategorii zabawek, których pełno w moim domu są zabawki edukacyjne. Uważam, że rozwój dziecka jest bardzo istotny, a połączenie zabawy z nauką to świetne rozwiązanie. Ostatnio postanowiłam, że kupować będę jedynie drewniane zabawki edukacyjne i jestem bardzo zadowolona z tej decyzji. Zabawki wykonane z drewna są porządne, maluchom bardzo się podobają i nie muszę się obawiać, że zaraz się zepsują. Chciałabym przedstawić wam dwie nowe zabawki edukacyjne, które pojawiły się w moim domu.

Puzzle dotykowe farma

Puzzle przeznaczone są dla dzieci już od 1 roku życia, składają się z podstawki i 4 elementów z obrazkami zwierząt. Dzięki temu od małego dziecka można uczyć nazwy zwierzęta, jakie zwierzę jest w dotyku, a także możemy nauczyć malucha jakie odgłosy wydaje zwierzątko.

puzzle-sensoryczne-farma-tidlo

Drewniana pszczółka

Genialna zabawa, która ćwiczy koncentrację i motorykę. Pszczółka wewnątrz posiada tory, po których prowadzi się kule. Gra jest bardzo wciągająca, moje dzieciaki ją uwielbiają.

pszczolka-zabawka-motoryczna-erzi

Skomentuj

