Kuchnia dla dzieci

Tym razem będzie o zabawce, którą pokochały nie tylko moje dzieci ale i ja! Kuchnia dla dzieci ma wiele zalet, najbardziej podoba mi się to, że moje dzieciaki coraz chętniej zaglądają do kuchni i chcą mi pomagać.

No ale od początku ostatnio dziadkowie postanowili, że chcą kupić prezent, nie bardzo wiedzieli co więc powiedzieli żebym coś wybrała, a oni wręczą prezent. No i znalazłam piękną drewnianą kuchnię dla dzieci. Zdecydowałam się na nią ponieważ maluchy mogą rozwijać swoją wyobraźnie, kreatywnie się bawić, a także uczyć odpowiedzialności. W końcu trzeba pilnować ciasta w piekarniku i sprawdzać czy jest w nim odpowiedni czas. Nawet nie zdawałam sobie wcześniej sprawy ile dobrego wniesie taka zabawka. Postanowiłam, że kuchnia drewniana będzie porządna i ładna, dzięki temu jest również piękną ozdobą pokoju. Wspólne gotowanie okazało się świetną zabawą, a jedzenie niewidzialnych posiłków całe szczęście nie tuczy. Mam nadzieję, że to nie tylko chwilowa fascynacja i dzieciaki będą często i chętnie bawić się kuchnią. Poniżej przedstawiam wam kilka kuchni, które skradły moje serce, są funkcjonalne i wyglądają pięknie. A dodam jeszcze, że warto pomyśleć właśnie o drewnianej kuchni, jest solidnie wykonana i na pewno posłuży przez wiele lat, a wszystkie jej elementy są bezpieczne dla dzieci.

 

A tutaj moja kuchnia dla dzieci

 

kuchnia1

 

kuchnia2

 

kuchnia3

 

kuchnia4

 

 

 

 

 

Skomentuj

